Polgármesteri Hivatal Rábapatona

9142 Kossuth utca 18.

 

telefon: 06-96-583-000

telefax: 06-96/583-001

 

A hivatal vezetője:

dr. Németh Balázs jegyző

06-20/347-1698

Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

 

közvetlen jegyzői ügyintézéssel ellátott feladatok:

  • kapcsolattartás a Kormányhivatallal, egyéb hatóságokkal, közigazgatási szervekkel
  • személyes panaszok, bejelentések,
  • tájékoztatás nyújtása jogi, igazgatási és egyéb önkormányzati ügyekben
  • birtokvédelmi ügyek
  • vadkárügyek
  • egyes hatósági bizonyítványok kiadása
  • anyakönyvi ügyek (általában az igazgatási előadó akadályoztatása esetén, de egyedi kérésre közreműködik házasságkötési ügyek szertartásvezetésében)
  • civilszervezeti ügyek - kérelmek, pályázatok, beadványok
  • hatósági ellenőrzések, üzletműködés ellenőrzése, közétkeztetés felügyelete
  • hivatal vezetése
  • gyakorolja a munkáltatói jogokat
  • pályázatírás és felügyelés

 

 

köztisztviselők:

Szilbek Jenőné igazgatási főelőadó

anyakönyvvezető,  közbiztonsági referens

06-96/583-000/ 11 mellék vagy 06-20/421-1407

Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

 

feladata: az önkormányzat anyakönyvi igazgatási, munkaügyi és általános igazgatási feladatainak és polgári védelmi feladatoknak a hatályos jogszabályok szerinti ellátása ill. végrehajtása, továbbá a titkársági teendők ellátása a polgármester és a jegyző részére, részletesebben:

  • testületi ülések előkészítése, jegyzőkönyvezése, kapcsolódó dokumentumok készítése
  • anyakönyvi ügyek (házasságkötés, haláleset, születés bejelentése, névváltozás, honosítás, apai elismerő nyilatkozatok tétele, stb.)
  • közmunka foglalkoztatáshoz kapcsolódó feladatok, kapcsolattartás és adminisztráció,
  • a polgármesteri hivatal és az önkormányzati intézmények működéséhez kapcsolódó feladatok, személyügyi nyilvántartás és adminisztráció,
  • katasztrófavédelmi feladatok, tervek készítése, aktualizálása és védelmi rendszerbe tartozó személyek nyilvántartása, kapcsolattartás
  • hadigondozással kapcsolatos feladatok
  • a polgármester és a jegyző adminisztrációja,
  • jegyző helyettesítése, annak akadályoztatása esetén igazgatási és anyakönyvi ügyekben

 

Kertainé Győrig Renáta igazgatási előadó:

06-96/583-000/ 19. mellék

Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

 

feladata: hatósági bizonyítványok, gyámügyi és gyermekvédelmi igazgatási feladatok, szociális és földművelésügyi igazgatási feladatok, hagyatéki eljárások és lakcímbejelentéssel kapcsolatos igazgatási feladatok hatályos jogszabályok szerinti ellátása ill. végrehajtása, részletesebben:

  • jegyzői hatáskörbe tartozó szociális ügyek (rendszeres szociális ellátás, rendszeres gyermekvédelmi kedvezmény)
  • gyermekvédelmi gondoskodás, gyámhatósági feladatok (tankötelezettség nyilvántartása, környezettanulmányok)
  • hatósági bizonyítványok kiadása: egy családban lakás igazolása, stb.)
  • hagyatéki eljárások
  • lakcímnyilvántartás,
  • hulladékszállítási ügyek (lakhatatlan ingatlan igazolás)
  • kereskedelmi ügyek (üzletek nyilvántartása, bejelentések megtétele, nyitva tartás hosszabbítás bejelentése)
  • földművelésügyi igazgatás: kifüggesztések, közzétételek
  • tüdőszűrés szervezése,
  • méhek nyilvántartása,
  • szociális bizottsági hatáskörbe tartozó szociális ügyek döntés-előkészítése, közlése (átmeneti segély, temetési segély, köztemetés, rendkívüli gyermekvédelmi támogatás, iskoláztatási segélyek, stb.)
  • szociális étkeztetési kérelmek ügyintézése (polgármesteri hatáskör) és intézményi térítési díjak megállapításában való közreműködés.

 

Királyné Adamicza Bernadett adóügyi előadó

(a közbiztonsági referens helyettese)

06-96/583-000/ 14 mellék

Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

 

feladata: a jegyző közvetlen irányításával, de önálló felelősséggel az önkormányzati hatáskörbe tartozó adóügyekhez kapcsolódó feladatok továbbá a szociális igazgatási feladatok hatályos jogszabályok szerinti ellátása ill. végrehajtása, részletesebben:

  • adóigazgatás (gépjárműadó, kommunális adó, helyi iparűzési adó, talajterhelési díj, stb.): adókivetés, -nyilvántartás, -behajtás, gépjármű forgalomból kivonása kezdeményezése, inkasszó, jelzálog, adókönyvelés, jegyzői beszámoló előkészítése adóztatási tevékenységről
  • egyéb hatósági kezdeményezésű, ún. idegen végrehajtások, behajtások foganatosítása
  • hatósági bizonyítványok (adóigazolás, hagyatéki ügyintézéshez adó- és értékbizonyítvány kiállítása hatósági megkeresésre, stb.) kiadása.

 

 

Nagyné Bognár Krisztina pénzügyi-igazgatási előadó:

06-96/583-000/ 18. mellék

Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

 

feladata: az önkormányzati pénzügyi feladatok hatályos jogszabályok szerinti ellátása ill. végrehajtása, részletesebben:

  • Pénzügyi és Településstratégiai Bizottság üléseinek adminisztratív előkészítése, jegyzőkönyvezése, a bizottság munkájának adminisztratív segítése
  • vagyonnyilvántartás, vagyonkimutatás
  • leltározás, selejtezés,
  • iktatás, ügyiratkezelés, iratnyilvántartás
  • házi pénztár kezelése
  • nyomtatványrendelés
  • számlázás, bérleti díj beszedés
  • jegyző ebnyilvántartási, ebösszeírási feladatának ellátásához törvényi határidőben végzi az ebösszeírást, közreműködik az ebek évenkénti veszettség elleni oltása lebonyolításában
  • általános pénzügyi feladatok, vagyonnal kapcsolatos feladatok,
  • költségvetési tervezés, költségvetési koncepció előkészítése,
  • beszámolók készítése az önkormányzat és intézményei gazdálkodási tevékenységéről
  • előirányzatokkal és pénzgazdálkodással kapcsolatos feladatok
  • gazdálkodási szabályzatok készítése,
  • számviteli, könyvviteli feladatok és analitikus nyilvántartási feladatok ellátása
  • folyamatos gazdálkodási tevékenységhez kapcsolódó feladatok
  • közreműködés belső ellenőrzési feladatokban
  • letét és értékpapír kezelés, nyilvántartás
  • bérnyilvántartás vezetése, zárlati munkálatok, statisztikai jelentések
  • elszámolás az állami költségvetés felé
  • civiltámogatások elszámolásának pénzügyi ellenőrzése és nyilvántartása
  • gazdálkodási helyzet, költségvetés végrehajtása tárgyában folyamatos tájékoztatás a polgármester és jegyző felé

 

Csillag Zoltánné pénzügyi főelőadó:

06-96/583-000/18 mellék

Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

 

feladata: az önkormányzati pénzügyi feladatok hatályos jogszabályok szerinti ellátása ill. végrehajtása, részletesebben:

 

  • végrehajtja az önkormányzat pénzügyi-gazdálkodási feladatait
  • gondoskodik az önkormányzati vagyonrendeletben foglaltak betartásáról
  • részvétel a költségvetési feladatok végrehajtásában és a költségvetési koncepció kialakításában
  • részvétel a beszámolási feladatok végrehajtásában
  • előirányzatokkal kapcsolatos feladatokban való részvétel
  • pénzgazdálkodással kapcsolatos feladatok, az önkormányzati könyvelésben való részvétel
  • pénzügyi-gazdálkodási szabályok elkészítésében való részvétel
  • számviteli, könyvviteli feladatok, analitikus nyilvántartási feladatok
  • folyamatos gazdálkodási feladatokhoz kapcsolódó feladatok
  • leltározási, selejtezési feladatok
  • belső ellenőrzésben való közreműködés
  • az önkormányzat felügyelete alá tartozó költségvetési szervekkel kapcsolatos feladat- és hatáskörök
  • közreműködés az értékpapír és letét kezelésben
  • kontírozás, könyvelés, kettős könyvvitel vezetése
  • költségvetési és mérlegjelentési kötelezettség teljesítése
  • statisztikai jelentések készítése
  • hátralék nyilvántartás, behajtás előkészítése,
  • önkormányzati intézmények készpénzforgalmának lebonyolításából adódó elszámolások elkészítése
  • intézményi pénzügyi ellenőrzésben részvétel
  • kötelezettségvállalások vezetése
  • számlafelülvizsgálat és költségvetési összhang ellenőrzése

 

hivatalsegéd:

Véghné Kakucs Mónika hivatalsegéd:

  • postázás, kézbesítés,
  • hirdetmények elhelyezése az önkormányzati hirdetőtáblákon és a polgármesteri hivatal hirdető-vitrinjében
  • a hivatal technikai működésének elősegítése,
  • a polgármesteri hivatal és környéke takarítása, virágosítása

(ideértve a helyiségek és kilincsek fertőtlenítését, növénytápozást)

  • gondoskodás télen a síktalanítási, vegetációs időszakban a növényápolási feladatok ellátásáról a hivatal területén,
  • termek előkészítése testületi és bizottsági ülésekre, anyakönyvi eseményekre (házasságkötés, honosítás)

 

gondnok:

Pósfai Zoltán gondnok:

  • a Polgármesteri Hivatal épületének üzemeltetéséhez kapcsolódó feladatok ellátása
  • javítási és karbantartási feladatok ellátása a polgármesteri hivatalban
  • a települési közterületi növényápolási feladatok összehangolása és felügyelete
  • a közületi járdák síktalanítási munkálatainak elvégzése illetve felügyelete
2017. június 29. Csütörtök
Péter, Pál

Péter és Pál
A Nap kel 04:53-kor,
nyugszik 20:55-kor.

Holnap
Pál
napja lesz.